Pakery iniekcyjne wykonane w Systemie „wrocławskim” – opis systemu
Charakterystyka systemu:
Podstawowym, charakterystycznym elementem systemu wrocławskiego jest neruchoma część dodatkowego korpusu wraz z kalamitką. Paker jest w całości wykonany ze stali gatunkowej pokrytej powłoką galwaniczną typu ocynk.
Paker dostępny jest zarówno z pojedynczą gumą (G) jak i podwójną dzieloną (2G). Podwójna guma (dzielona podkładką) znajduje zastosowanie w gładkich, wykonanych z dużą dokładnością otworach. Do otworów ”chropowatych” polecamy tradycyjną gumę pojedynczą. Specjalna mieszanka gumy rozporowej pozwala na spęczenie równomiernie na całej długości otworu, jak i uzyskanie większej średnicy po spęczeniu (lepsze kotwienie).
Zakres produkowanych średnic: 10-18mm,
Zakres produkowanych długości L: 75-120mm,
Rodzaje stosowanych kalamitek:
- szpiczasta M6 (niskie ciśnienie otwarcia – 0,5 bar) – iniekcje niskociśnieniowe do 20 bar,
- szpiczasta M6 (ciśnienie otwarcia 1-3bar) do iniekcji ciśnieniowych od 5-500 bar,
- płaska M8x1 (ciśnienie otwarcia 2-4 bar),
Maksymalne ciśnienie pracy: 600bar !
Korpus iniektora, może być wykonany z wysokiej jakości duraluminium Pa6 – wykorzystywanego z powodzeniem w lotnictwie jak i stali gatunkowej pokrytej powłoką galwaniczną typu ocynk.
RYS HISTORYCZNY:
Nazwa pakera iniekcyjnego – jego systemu jest nazwą potoczną, zaszłyszaną w branży u podwykonawców jeszcze w latach 90 poprzedniego stulecia. Potoczne określenie wzięło się od miejsca jego pochodzenia – miejsca prdukcji – miasta Wrocławia. Tutaj też na początku lat 90 został zaprojektowany i wykonany paker według opisów i zaszłyszanych gdzieś za Naszą zachodnią granicą, uwag, do produktu, jak powinien wyglądać, jak działąć itd.itp. od podwykonawców, technologów, nie znanej jeszcze w Naszym kraju szerzej technlogii iniekcji.
Pakery iniekcyjne wykonane w Systemie "wrocławskim" to:
- koncept i wykonanie POLSKICH inżynierów, spełniający swoje przeznaczenie do dnia dzisiejszego !
- produkt sprawdzony przez setki tysięcy użytkowników,
- przetestowany i znany na całym świecie model, a bardziej jego rozwiązanie,
- specjalne mieszanki gumy rozporowej, chemodpornej o podwyższonej przyczepności z podłożem,
- łatwe kotwienie za pomocą klucza, bądź wkrętarki,
- niezbędna dokumentacja techniczna ,
- możliwość doboru ciśnienia pracy (iniekcja niskociśnieniowo – iniekcja wysokociśnieniowa),