663 319 199 biuro@har-met.pl

Pakery iniekcyjne wykonane w Systemie jednodniowym-dwuzaworowym – opis systemu

Charakterystyka systemu:

Budowa iniektora jednodniowego pozwala na zakończenie prac iniekcyjnych już tego samego dnia !
Są to iniektory do tzw. szybkiej iniekcji np. w trudno dostępnych miejscach.
Ich charakterystyczną cechą jest dodatkowy zawór zwrotny, który zapobiega cofaniu się czynnika iniekcyjnego po odkręceniu korpusu pakera wraz z kalamitką zaraz po skończeniu pompowania. Guma wraz z zaworem zwrotnym zostaje w ścianie jako kołek iniekcyjny.
Pakery iniekcyjne tego typu z uwagi na swoją budowę wykonywane są od średnicy gumy rozporowej 12mm-18mm, a ich ciśnienie otwarcia (usyskania pełnej przepustowości) jest nieco wyższe z uwagi na dodatkowy zawór zwrotny.

 

Podstawowe parametry:
Maksymalne ciśnienie pracy: 600bar
Ciśnienie otwarcia kalamitki:
-szpiczastej M6: 2-3bar
-płaskiej M8x1: 3-6bar

 

Pakery tego typu dostępne są począwszy od długości L110mm do L150mm. Dłuższe wersje produktu czy też o większej średnicy gumy rozporowej dostępne na indywidualne zamówienie.
Na zamówienie induwidualne wykonujemy również tego typu pakery z kalamitką płaską M10x1.
Korpus iniektora może być wykonany w systemie standard (cały sześciokątny) jak i w systemie UNI (przetoczony) zarówno z ocynkowanej stali gatunkowej jak i wysokiej jakości duraluminium Pa6 – wykorzystywanego z powodzeniem w lotnictwie.
Paker dostępny jest zarówno z pojedynczą gumą (G) jak i podwójną dzieloną (2G). Podwójna guma (dzielona podkładką) znajduje zastosowanie w gładkich, wykonanych z dużą dokładnością otworach. Do otworów ”chropowatych” polecamy tradycyjną gumę pojedynczą. Specjalna mieszanka gumy rozporowej pozwala na spęczenie równomiernie na całej długości otworu, jak i uzyskanie większej średnicy po spęczeniu (lepsze kotwienie).

Pakery iniekcyjne wykonane w Systemie jednodniowym-dwuzaworowym to:

  • szybkie zakończenie prac już tego samego dnia !
  • szeroka gama produktów wykonanych zarówno z wysokiej jakości duraluminium Pa6 – wykorzystywanego z powodzeniem w lotnictwie jak i stali gatunkowej pokrytej powłoką galwaniczną typu ocynk,
  • specjalne mieszanki gumy rozporowej, chemodpornej o podwyższonej przyczepności z podłożem, 
  • łatwe kotwienie za pomocą klucza, bądź wkrętarki, 
  • niezbędna dokumentacja techniczna ,
  • możliwość doboru ciśnienia pracy (iniekcja niskociśnieniowo – iniekcja wysokociśnieniowa),